Rozkład dnia
6:30 - 7:30 Schodzenie się dzieci w grupie żłobkowej. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań pod opieką opiekunki.
7:30 - 8:20 Zabawy dowolne lub z niewielkim udziałem opiekunki. Wszystkie zabawy ruchowe organizowane w sali. Zestaw ćwiczeń porannych. Prace porządkowe w sali.
8:20 - 8:30 Przygotowanie do I śniadania. Czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej, kształtowanie umiejętności samoobsługowych.
8:30 - 9:00 I śniadanie - karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Uczenie dzieci starszych umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
9:00 - 9:50 Realizacja zadań wychowawczo - edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zajęcia dydaktyczne wspomagające rozwój w sferze językowej, przyrodniczej, plastycznej i muzycznej. Zabawy ruchowe oraz tematyczne.
9:50 - 10:00 Przygotowanie do II śniadania. Czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej, kształtowanie umiejętności samoobsługowych.
10:00 - 10:30 II śniadanie - karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Wdrażanie do kulturalnego zachowania się podczas posiłku.
10:30 - 10:50 Słuchanie bajek - wyrabianie u dzieci postawy słuchania. Rozwijanie wyobraźni.
10:50 - 11:10 Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej, kształtowanie umiejętności samoobsługowych.
11:10 - 11:40 Obiad - karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Wdrażanie dzieci starszych do samodzielnego jedzenia, ćwiczenie posługiwania się sztućcami.
11:40 - 12:00 Przygotowanie do odpoczynku. Czynności higieniczne i pielęgnacyjne.
12:00 - 13:45 Leżakowanie - słuchanie muzyki relaksacyjnej, kołysanek. Czytanie przez opiekunkę wybranych bajek.
13:45 - 14:00 Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i pielęgnacyjne.
14:00 - 14:30 Podwieczorek - karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku. Wdrażanie do kulturalnego zachowania się podczas posiłku.
14:30 - 14:40 Czynności higieniczne i pielęgnacyjne
14:40 - 16:30 Zabawy swobodne dzieci. Wspólne sprzątanie sali. Rozchodzenie się dzieci do domów. Rozmowy indywidualne z rodzicami.